dijous, 1 de novembre del 2012

Google Drive

A continuació parlaré sobre Google Drive, una eina que estic utilitzant molt durant el curs.



Google Drive és un servei d'emmagatzematge d'arxius en linea, amb el qual pots compartir unitats amb altres persones, o bé utilitzar-lo com a carpeta per guardar els teus documents. Amb Google Drive pots realitzar documents, presentacions, fulls de càlcul, formularis, dibuixos, etc. 

Gràcies a aquest servei hem pogut realitzar unes enquestes (formularis) per al nostre treball d'Educació Segregada en la matèria de Societat, Familia i Escola.

A continuació, us mostraré la meva unitat a Google Drive i així podeu veure les meves carpetes segons les matèries del grau:


Puc dir que aquest servei m'ha estat de gran utilització i no crec que el deixi d'utilitzar durant tota la carrera, ja que em permet compartir els treballs amb els companys de grup i també interactuar en línea amb ells.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada